Pierca naveln igen?

Det var ju cirka ett och ett halvt år sedan jag tog ut piercingen pga en otäck infektion :s 
Men jag har börjat funderar på att göra om det igen. Det är ju så snyggt! Hmm. Vi får se. Jag är ju så kinkig när det kommer till smärta och nålar. Hahah ångest. Tycker ni jag borde göra det? Är det verkligen värt? 
 
Ska i alla fall fara och träna på någon timme. Efter måste jag ha en pluggkväll. Har massasaker jag måste göra. Stress. Men innan gymmet ska jag hinna städa rummet. Så jag måste sätta igång nu. 
Puss!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Se bara till att vara noga med att rengöra den för om man gör det bör man inte få en infektion

Svar: Jo, mitt misstag förra gången var att jag tvättade för ofta..
Ida Nilsson

2013-02-18 @ 09:01:57

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0