--

10 saker du vill göra innan du dör:
1. Gifta mig.
2. Föda barn. 
3. Resa och se världen.
4. Göra massa galna saker.
5. Skaffa ett bra jobb
(kommer inte på mer)

9 saker om dig själv:
1. Jag har jätte dåligt tålamod. 
2. Jag hatar att gråta. 
3. Jag har svårt att bli kär. 
4. Jag är en hopeless romantic.
5. Jag älskar att träffa nya människor. 
6. Jag älskar att dansa. 
7. Jag är ett känslomässigt virrvarv. 
8. Vattenmelon är det godaste som finns.
9. Skulle göra vad som helst för mina nära.
 
8 sätt att vinna ditt hjärta på:
Var dig själv och ta mig med storm.

7 saker i ofta grubblar på:
1. Om jag någonsin kommer hitta rätt.
2. Vad jag ska göra i framtiden.
3. Hur melon kan vara så gott.
4. Varför jag dras till fel killar.
5. Musik.
6. Vem jag egentligen är.
7. Hur dom har fått jordgubbsglass smak i Lokavattnet.

6 kändisar du tycker är snygga:
1. Justin Bieber.
2. Penn Badgley
3.Chace Crawford
4. Ed Westwick
5. Michael Weatherly
6. Justin Bieber

5 saker du aldrig skulle göra:
1. Vara med någon som behandlar mig illa.
2. Ge upp.
3. Sluta sjunga.
4. Äta gammal mat
5. ----
 
4 saker du köpt den senaste månaden: 
1. Bussresor
2. vattenmelon och vitamin Water
3. God mat
4. Kläder
 
3 sätt att få dig le/skratta:
1. Se dig skratta och le. 
2. Dåliga skämt
3. Äventyr
 
2 gamla favoritlåtar:
1. Losing Grip - Avril Lavigne
2. Typ alla Taylor Swift låtar.

1 sak folk inte visste om dig:
--

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0