Om det här är en dröm vill jag aldrig vakna. zzZz

Hela denna dagen/kvällen har varit perfekt. Idag har jag jobbat. Vi var rörelseinstruktörer under barn- och babysång i Stadsparken. Det vi gjorde var att vi stod på scenen, dansade och log. Alla barnen var så söta. Åååh.
Sen på kvällen tog jag ett bad, fixade mig och åkte sen till min fina vän Maja! Där var hennes kompis Jeanette. Efter ett tag drog vi in mot området. Där såg vi Zacke. Sen gick vi mest omkring och flörtade med boys. Jag fick ett gossedjur av en kille. Så himla söt.
När jag sen då kom hem insåg jag att jag har blödande skavsår på hela fötterna. Men varken det eller regnet kunde förstöra denna kväll.
Godnatt och sov gott. Älskar er!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0