Pinsammaste människan på jorden.

Jag måste ju vara den klumpigaste och pinsammaste människan ever. Haha, till exempel i veckan så satt jag på busstationen och lyssnade på musik och scrollade i feeden på Facebook. Så hade en av mina älskade vänner delat ett videoklipp och tråkigt som jag hade det, så bestämde jag mig för att se det. Det var en sån där skrik grej som poppar upp. Och nog skrek jag, högt och gällt.
En annan gång var när jag höll på att hälla ut ett helt glas juice hos en kompis, framför hens föräldrar.
Sen är det ju nyss, när jag stod och dansade som en galning till Taylor Swift låtar och glömt att dra för gardinerna. Yay!
Och med detta inlägg säger jag godnatt! Såå, godnatt!


Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0