The Bittersweet Symphony, så har det vart i hela mitt liv.

Idag har inte varit en lugn dag. Vaknade vid 11.30 då åt vi smothie och mackor hela familjen och sen städade jag rummet, Tog en buss som gick vid 2 in till stan och vandrade omkring och lyssnade på Hollywood Hills - Markus Krunegård. Nyförälskad. Köpte en nagelfil, ett torrshampo och citron/ingefärs te. Jättegott! Hittade även massa fina klänningar och en långkjol på H&M. Synd bara att jag inte ha pengar..
Sen var det teater, vi pratade mest om det praktiska. Lördag till Söndag i helgen har vi ett litet läger på Vallen. Blir nog awesome!
Nu ska jag göra lite te och se ett eller kanske två avsnitt av CSI,
PUSS!
(BTW, whats up med senaste avsnittet av Greys??! Någon som oxå ser som känner sig manad att prata och vara glad tillsammans med mig?!)

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0