Visst ska vi brinna men inte av nån annans hand.

Hade engelskaprov idag. Det gick väl ganska bra! Sen hade jag en jätte bra idrottslektion innan det. Har även hunnit ha den första konfirmationsledarträffen. Fick veta lite info om när och var vi träffas. Idag har lilla jag även hunnit skriva en liten lista på saker som jag måste göra innan veckans slut. Har en musikgrej jag måste rätta och måste läsa igenom teatermanuset några gånger. Men det fixar jag imorgon. Nu ska jag duscha, sen sova. Nattis!
 
Om det är någon som är intresserade av att köpa tjocksockar så är det bara att beställa så stickar jag inom en vecka. Ni betalar kostnaden för garn +50kr. Hör av er på facebook!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0