Consume me like a fire, 'cause I just want something beautiful.

Hallihallå!
Idag har varit en alllmänt mysig dag helt enkelt. Jag fortsatte skriva lite på en roman jag håller på med.. Vi får väl se vad det blir med det men just nu känns det bra! Är uppe i 2 osammanhängande sidor just nu. Ska väva ihop allt sen men just nu låter jag inspirationen flöda.
 
Förutom skriva har jag städat rummet och sen beställ 13 produkter från E.L.F för 300(!!!!!!)kronor. Det blir ca 23kr/produkt. I april har elf 50% off på allt så länge det kostar över 36 euro. FETT VÄRT! Funderar lite på om jag ska göra en rewiev. 
 
Har nyss fätat håret, ska sova nu. Skolan börjar ju på tisdag. Jag bjuder på två webcam bilder.
(Hittade ett Nude lipstick i min sminkväska som jag har på mig.)

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0