Don't over think about it.

Gjorde nyss ett litet onlinetest. Det var ett test för att se vilken färg ens aura är, och min aura är tydligen gul. 
 
I morse tog jag en lång sovmorgon, vaknade vid 1. Resen av dagen har jag varit lika produktiv... LOL nej men jag har faktiskt rensat i min garderob. Det är så skönt att rensa bort gamla saker som och fylla på med nytt. Nu får jag ju faktiskt plats med mina nya kläder! 
Detta blir ett jättekort inlägg för jag ska på bio med min soulmate, Jossis, snart. Så jag måste bya om och fräscha upp mig litegrann. 
 
(Kom på nyss att jag bockat av nummer 11 på min bucketlist i helgen. Vara vaken 24h i sträck!!)
 
Uppdaterat: 
Bilder på mig som jag tog efter inlägget publicerats...
 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0