En bild på en svart Primark-kjol.

Köpte en klänning nyss från Ellos, den är fin och jag hoppas jag tycker om den mkt. Den är korallröd och av maxi-modell. Har blivit galen i långa klänningar, och kjolar oxå för övrigt, men mest klänningar. Det är så enkelt att bara dra på sig! En behöver inte hålla på att matcha kläder och gorma. Så enkelt!
 
Idag har jag haft två lektioner. På morgonen hade vi kör i 2 och en halv timme. Vi övade vårsångerna vi ska sjunga imorgon. Sen åkte jag hem till pappa och såg parlamentet och chillade. Klockan 3 var det dags för matte, den slutade 5. Efter det har jag bara pluggat. 
 
(Suddig bild, men detta är en av de 4-5(?) kjolar jag köpte i england.)
 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0