Love is clueless and destiny is wishing.

Känner mest att om ni har jävligt tur så kommer jag göra ett till inlägg med bilder från england fast denna gång är det Marks bilder som jag komemr lägga ut. Haha lovely.
 
Just nu sitter jag i mitt nästan kolsvarta rum (jag har faktiskt mitt hemmagjorda koppljus tänt!!) och har nyss vaknat. Lol nej alltså jag har ju varit vaken tidigare idag men jag har mens och då är jag extra trött typ.. Så när jag skulle gosa ner mig i sängen för att läsa lite råkade jag somna hehe. Vaknade av att mobieln plingade och Mark hade taggat mig i ett foto på insta. Såhär tänkte jag: "ÄNTLIGEN EN BILD PÅ MIG, JISSES" okej nej men typ så hihi.
 
Här är alltså den fina bilden på mig. Nu ska jag fortsäta vänta på att en ompis ska rädda mig från att vänta.. 
 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0