I'm the darkest hour just before the dawn.

Hej!
Denna helg har varit mycket stressig. I fredags efter skolan satte jag mig på en buss mot Umeå. Där mötte min saknade kusin Rebecca upp mig och vi hade en mysig kväll med tacos och skratt. Kvällen blev dock kort för jag var tvungen att sova. 
På lördagen vaknade vi kl 06.30 och åt frukost. Sen sprang vi till bussen och hon guidade mig till Umeå folkhögskola där jag skulle göra Cambridge Advanced English exam. Det bestod av 5 test: reading, Writing, use of english, listening och speaking. Jag var super nervös hela dagen, men gick ändå därifrån med en bra känsla i magen. 
Igår lagade jag mat hela dagen och sen kom mina fina vänner och vi åt middag och umgicks. 
Nu sitter jag och pluggar. Jag har många grejer jag ligger lite efter med som jag vill göra bort innan jul. Och jag pluggar bäst på natten då endast tomten (och jag förstås) är vaken med northern wind i hörlurarna. 
 
Kram!
 
 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0