Like an old guitar, worn out and left behind. I have stories left to tell, they're of the healing kind.

Hej där! 
Om ni inte har märkt det ännu så har jag inte uppdaterat på ett långt tag. Helt plötsligt kom rutiner in i mitt liv igen och efter det så har jag haft fullt upp. 

På senaste tiden har jag haft mer fullt upp än vanligt. Skolan, extrajobb som barnvakt, extrajobb på Leos lekland, körkortet, Sydafrikaprojektet, CAE exam, vänner, "retro"-ungdomsgruppen  Osv. Osv. 
 
Förutom allt det där håller jag på att planera ett winter wonderland party som jag ska ha söndagen den 7e. Kommer bli supermysigt. 

Från ett ämne till ett annat. Idag har jag jobbat och då skrubbade jag hela diskrummet. Det var lite svettigt och slitit men det gjorde inget. Mina arbetskamrater gjorde dagen bra. Fast det bästa ever är nog att jag nyss beställde 2 läppstift för 117kr från secret. Ett mörkrött och ett lila. Båda superfina!




Hejdå!

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0