Bucketlist: 5. Prata flytande franska.

Jag vet inte om jag skrivit det på min blogg men att skriva listor och planera saker är my things. Listor äger! Så jag tänkte why not liksom göra en bucketlist så jag kan hålla koll på allt jag vill göra/uppnå/uppleva.
Nummer 5 på den listan är att jag ska lära mig prata flytande fanska. Så jag kollade först omkring på internet efter onlinkurser men alla var så dyra så jag begav mig till biblioteket för att kolla om dom hade nå böcker. Och det hade dom. Så nu sitter jag här med min Franska 1 bok. Känns ganska så bra! Dessutom så åker jag till frankrike den 24 maj. Då ska jag få testa mina nyvunna språkkunskaper på riktiga franshens! 
 
"Once you go listing, there is no more twisting."

Kommentarer
Skrivet av: Linn

Har du läst nån franska i skolan eller börjar du helt från början nu? :)

Svar: Jag läste på högstadiet. Men jag var inte så brydd då så la inte ner så mycket tid på det. Vilket jag ångrar nu :)
Ida Nilsson

2014-01-11 @ 21:57:07
URL: http://bjornfoth.blogg.se
Skrivet av: Linn

Ah, okej, men då borde du ju ha lite grunder nånstans i bakhuvudet i alla fall!

Svar: Ja jag hoppas jag ska slippa kämpa så mycket! :)
Ida Nilsson

2014-01-13 @ 19:23:05
URL: http://bjornfoth.blogg.se

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0