All that still matters is love ever after.

Igår kväll var en sån där bra kväll, ni vet. En superduper kväll. 
Erik och Tova kom till mig och vi snackade i några timmar och sen tog vi allihopa sista bussen från Gammelstad och jag hoppade av hos Sara, Erik och Tova åkte hem till sig. Hos Sara var redan David, vi pratade om feminism och dryga killar efter ett tag kom Erik också. Vi spelade Med Andra Ord ett tag och sen åkte både David och Erik och jag och Sara däckade på hennes soffa. 
 
Idag vaknade jag upp i Saras soffa, vi hade tydligen bäddat ut den under natten. Jag åt brunch där och sen tog jag en buss hem. Idag har jag inte gjort värst mycket. Städat lite, checkat in mitt nya smink och köpt en systemkamera(!!)
 
Nu ska jag duscha och se Grey's Anatomy. Imorgon är det jobb som väntar. Min första dag på Leos som anställd. Wish me luck! :)
 
Natti
 
 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0