Hejdå mina fina konfirmander!

Hela konfirmandgruppen på gudstjänsten                                  || Från vänster: Amanda, Hanna, Hanna & Filip
 
 
Just innan de gick från mina konfirmander till konfirmerade.     || Här är hela gruppen när de sjunger.
 
Här är två bilder på när alla ägiga konfirmader går ut ur kyrkan till det fina vädret.
 
 
Här är en bild på Erik och Henke som bär det tunga bordet m. biblar. Good job! Sen även en bild på när de burit klart.
 
Hanna & Amanda                                                                        || Elin & Moa
 
 
Tova, jag, Henke och Erik.                                                           || Min fina ros och hörnet på min världskarta.

Kommentarer
Skrivet av: Hanna

men vafan ida är det för bild på mig och mandel

2014-05-13 @ 22:21:00
URL: http://glossfashion.com/hannafredriksson

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0