Mina nya E.L.F produkter.

Tänker göra ett litet inlägg med bilder på mitt nya smink. 
 
Produkt nr1 & nr2:
Nr 1 är en Lip Exfoliator. Det är faktiskt en av mina favoriter i beställningen. Den luktar och smakar sött. 
Nr 2 är en Lip Balm med SPF 15. Denna är också jättebra. Den svalkar lite och återfuktar suuper bra! Luktar gott men speciellt.
(Bild 1, taget före jag exfolierade mina läppar. Bild 2, Efter exfoliation och återfuktning.)
 
 
Produkt nr 3.
Lip Stain, Pink Petal. Vet inte riktigt vad en ska använda det till men ska kolla upp det lite noggrannare. Den har nog ingen vidare speciell doft egentligen. Det ser lite ut som en tuschpenna (det syns på en av bilderna nedan). Jag har ingen färg under den på bilderna. 
 
 
Produkt nr 4.
Mineral Lipstick, Cherfully Cherry. Jag gillar färgen mycket. Jag är svag för röda färger. Den luktar inget speciellt.
(Bild 1 är tagen med systemkamera, Bild 2 med min mobil)
 
 
Produkt nr 5 & nr 6
Nr 1 är en Baked Blush, Peachy Cheeky. Den var mycket bra, tyckte även den passade min hudton.
Nr 2 är en Baked Bronzer, Los Cabos. Också denna var mycket bra och passade min hudton.
(Bild 1: Baked Blush, Peachy Cheeky. Bild 2: Baked Bronzer, Los Cabos.) 
 
Förutom detta så köpte jag:
*en till Lip Stain fast denna heter Birthday Suit
*ett Nagellack Matte Finisher
*en Mascara and Shadow Shield,
*ett till läppstift Studio Matte Lip Color färgen heter Rich Red
*en svart Cream Eyeliner
*ett läppglans Super Glossy Lip Shine SPF 15
*Elf Mineral Eyeshadow färgen Temptress
*Complete Coverage Concealer - Light
*Beauty Book, Bronzed Look. 
 
 
 

Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0