här står jag med hjärtat i halsen

forever young. 

Mitt liv är fullt av bra saker nu. Mina vänner, Stockholm, studenten och sist men definitivt inte minst London. Wow. 70 dagar kvar. Jag fattar det inte. 

Idag sov jag lite efter skolan samt såg några avsnitt Parks and Recreation. Älskar verkligen Amy! 
Sen hörde Agnes av sig och jag åkte till henne. För att fördriva tiden med varandras sällskap slog vi igång en film, imagine you and me. Eller jag tror den hette så. Vi blev glatt överraskade för filmen var jättemysig. 
I alla fall nyss kommit hem och jag funderar på att lägga mig och sova. Har rep med musikklassen hela dagen imorgon. 

Fina du. (Gammal bild dock.)



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0