If you wanna find love then you know where the city is.

76 dagar, s j u t t i o s e x d a g a r 
 
Jag håller på att tömma mitt rum. Böcker, cd skivor och saker jag inte behöver/vill ha längre åker ut. Snart ligger mitt rum i lådor. Jag skulle ljuga om jag sa att det inte kändes lite tungt, ni vet det här med att flytta hemifrån. Och inte bara flytta hemifrån.. Jag ska byta land, i minst ett år kommer London vara mitt hem. Men det är först i juli jag åker, 8e juli närmare bestämt. 
 
Men tillbaka till nuet. Idag köpte jag min student klänning. Imorgon ska jag köpa skor till. Och förmodligen fortsätta rensa ur mitt rum. 
 
Såhär ser dem ut. Snart är ni mina. 
 

dressed in black from head to toe. 



Kommentarer

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0