Mitt nya smink - Läppstift.

Jag hade ursprungligen tänkt göra ett långt inlägg om sminket men har bestämt mig för att göra tre istället. Läppstift, Ansikte och Ögon. Och idag tänkte jag börja med Läppstift. Here We Go!
 
 
(från vänster) 
1. NYX Soft Matte Lip Cream Prague
2. NYX Soft Matte Lip Cream London
3. NYX Simply Vamp Lip Cream Bewitching
4. NYX Simply Vamp Lip Cream Enamored
5. NYX Simply Vamp Lip Cream She Devil
6. Lip Pen by H&M Berry Kiss
7. Lip Pen by H&M Cherry Lips
8. Matte Lipstick by H&M Christie
9. Matte Lipstick by H&M Landinski
 
Jag har hunnit använda nummer ett, två och fyra. Jag totalt avgudar alla av dem från NYX pga så enkla att applicera och helt perfekt finish. 
Sen så hade H&M en enorm rea och då kostade läppstiften endast 20kr styck. Så lilla jag tänkte "Varför inte?".
 
Inlägget om nya ansiktsprodukter kommer imorgon! Kram

Kommentarer
Skrivet av: Nathalie

Hej,
missade tyvärr utförsäljningen av dessa själv och det är de enda "läppstiften" jag kan använda, annars är det bara gloss. Vissa tröttnar ju snabbt, eller så passar inte saker, så jag undrar - finns det någon möjlighet att du alls kan tänka dig att sälja H&M-pennorna, åtminstone Berry Kiss:en, men gärna båda? Spelar ingen roll om de är använda (går att desinficera ju) och jag betalar gärna mer än fullpris. Som du hör är jag ganska desperat?:)
Hoppas!

2015-08-24 @ 23:10:56

Din åsikt:

Namn:
Vågar du klicka?

E-postadress:

Din bloggadress/URL:

Skriv dina tankar här:

Trackback
RSS 2.0